יו"ר הקואליציה: "אנו עדים להסתה מטורפת"

    אסתי פלד 2 Comment on יו"ר הקואליציה: "אנו עדים להסתה מטורפת"

    יו"ר הקואליציה, ח"כ אופיר כ"ץ במהדורה המרכזית: "אמירה מזעזעת של רם בן ברק. זה הולך ומקצין. אנו עדים להסתה מטורפת. במקום שחברי הכנסת ירגיעו הם מגביהים את הלהבות. טוב יעשה בן ברק אם יחזור בו"

    צילום: נועם מושקוביץ/ דוברות הכנסת
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הקואליציה, ח"כ אופיר כ"ץ (הליכוד) שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס להתבטאותו של ח"כ רם בן ברק שאמר כי "גם בגרמניה הנאצית עלו לשלטון בצורה דמוקרטית". כ"ץ: "אמירה מזעזעת של רם בן ברק. זה הולך ומקצין. אנו עדים להסתה מטורפת. במקום שחברי הכנסת ירגיעו הם מגביהים את הלהבות. טוב יעשה בן ברק אם יחזור בו".

    לדבריו "גם אנחנו הפגנו בעבר אבל לא דיברנו מעולם על מרי אזרחי ועל לרדת מהארץ ואף פעם לא השתמשנו בביטויים כאלה".

    כץ נשאל האם השר לוין טעה בדרך שבה הציג את הרפורמה: "היה טעות אם לוין לא היה עושה את זה. את ההתנגדות היינו מקבלים בכל מקרה ולא משנה מה היינו מביאים ואיך. הם לא מוכנים לתת לנו לגיטימציה. אין להם שום עניין להגיע להסכמות. הם רק רוצים לא לתת לגיטימציה לממשלה".

    "הנשיא פנה לשלושה חברי כנסת ביניהם אלי. הסכמנו לדחות את הצעות החוק בשבוע. איזה הודעות ראינו מיד אחרי? 'ההפגנות ניצחו' ו'ניצחנו אותם' ואז הוא (לפיד) דרש להפסיק את החקיקה ל-60 יום. הוא לא רוצה הסכמה אלא רחובות מלאים. לצערי אני לא מאמין שתהיה הידברות שתביא לשינוי", העריך כץ.

    על היועמ"שית: "היועמשית יוצאת נגד כל מה שקשור לממשלה. אני לא חושב שמישהו יכול לחשוב שהיא אובייקטיבית".

    על הצעת החוק שהגיש: "להדיח את ראש הממשלה בנבצרות זה ניסיון הפיכה. זה פיגוע בדמוקרטיה. רק העם בוחר את ראש הממשלה ורק העם מדיח אותו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      א—ב—ל תשקרת השמאל בעד האופוזיציה. היא לא אובייקטיבית. היא מעודדת את ה"מחאות" היא מצדיקה את הצעדים ו"מגנה" (אם אפשר לקרא לה גינוי) בשפה רפה מאד מעשים שלא יעשו מצד אנשי שמאל… כ—ש–מ–י–ש–ה–ו משמאל מסית, היא תאמר :"אבל גם אתם כשהייתם באופוזיציה(ונותנת דוגמא שלא מתקרבת …) ובנוסף– "הוא כבר התנצל"
      גם לא אמרנו שצריך "להרעיד את המדינה" (גנץ) ולא ש.. "האחריות לשפיכות דמים /האחריות למלחמת אחים תהיה מוטלת על… (או- במלם פשוטות. המצב "מצדיק" מלחמת אחים ולכן אם זה יקרה, זה פשוט אשמתכם.אל תאשימו אותנו.אין לנו אחריות על כך) ועוד ועוד טרוף. ד' ירחם

    2. 1

      מ—ה י—ג–י–ד–ו שדרנים מהתקשרת הכללית אחרי הסתות כאלה:" נו, הוא כבר התנצל"….. אבל כשמישהו מהצד ה"לא נכון" אומר משהו קטן פי עשר בחומרתו מהדיבורים האיומים של חלק מאנשי האופוזיציה כיום,, השדרנים /המגישים לא יוותרו. לא יוותרו ויקראו אותו לסדר כמה פעמים ויעלו כל מרואיין שבכלל בנושא אחר שלא קשור בכלל יבקשו ממנו קודם כל "להתייחס" למה שאמר ההוא (מי שלא בצד שלהם) וכמובן- ל נ ו ת… לא מעניינת אותם ההתנצלות. והם גם לא יתנו דוגמא למישהו משמאל שאמר אמירה שלא תאמר כדי לטעון טענה נגדית :"אבל גם אתם…..? (מסיתה או אפילו מילת גנאי…. גם על מילת גנאי (נכון. לא בסדר, אבל לא הסתה) גם על זה הם ידברו בתוכניות שלהם כדי להראות לכווול המאזינים בדיוק מי כאן הצד ה"נאור" ומי לא.(דוגמאות? בלי סוף. תקצר היריעה)הם לא מבינים שקולטי םשהם לא אובייקטיביים ושהם מפלים ביחס ושהם מנסים להנדס תודעת קהל ושהעיתונות שלהם לא אובייקטיבית ?